Breztelesni demon Rahu tava po svetu, iščoč svoje izgubljeno telo, medtem ko obseda arhetipe, ki odražajo naše najglobje sence. Ta obredna zgodba vas bo popeljala v srhljive globine samorefleksije – ste pripravljeni? Še avtor pravi, da je to zelo posebna, zahtevna, strašljiva, čeprav resnična obredna zgodba: nagovarja senco v nas. In vsi jo imamo. Ves čas. Rahu jo ... osvetli.
Rahu, breztelesni demon: obredna zgodba; Adrian P. Kezele
Rahu je breztelesni demon, neumrla odsekana glava, obsojena, da za vedno tava po svetu in išče svoje telo. Da bi ga našel, si izposoja tuja telesa, in tako obsede vsakogar, na kogar naleti. A svojega telesa ne more najti.
V knjigi obsede arhetipe: Kralja, Mater, Bojevnika, Trgovca, Svečenika, Madam in Služabnika. In kakšno zvezo ima to z vašim lastnim življenjem? To boste prebrali v presenetljivo realističnih, dobesedno oprijemljivih in živih ter, samo namig, zastrašujočih opisih demonske obsedenosti. Neobičajno za ‘duhovno’ literaturo! A tako pač je pri Rahuju in njegovem avtorju: predano resnici.
Obredna zgodba, ki jo berete … na lastno odgovornost. Knjiga, ki se vas bo dotaknila verjetno bolj kot vse doslej. Vedno je v našem življenju namreč nekaj, kar nam bo silovito zazvenelo v duhu z resnično radikalnimi nauki in prilikami iz nje. Vedno je v nas ravno devetina tega, kar tuli: Rahuuuu!
Možno branje: kot napete, bojevite zgodbe, strašljivke, ki se zavlečejo pod kožo * kot obredni obrazec za ozaveščanje svojih senc * kot arhetipske prilike * Še kaj? Gotovo. Samo začnite. Verjetno se boste še vrnili.
“Ne potrebujete veliko astrološkega znanja, da razumete, da so te zgodbe povezane prav s temi simboli. Kralj je simbol Sonca, Mati simbol Lune, Bojevnik Marsa, Trgovec Merkurja, Svečenik Jupitra. Madam je Venera, Služabnik pa je Saturn."
Torej, za poznavalce, v knjigi so primeri, kako se nam godi, ko naše aktivne zavestne dejavnike obsede Rahu: Surjo, Čandro, Mangala, Budha, Guruja, Šukro in Šanija. In v vsakem življenju se to zgodi, prej ali slej, vzame si dobro desetletje in … ga obarva po svoje.
“V bistvu Rahu ničesar ne naredi, ampak vsaki stvari pokaže le njeno nasprotje. Senca je, zato ima rad sence.”
Rahu je nastal v mitski zgodbi o stvarjenju sveta: da je bila takrat in za vekomaj vekov vzpostavljena harmonija, je moral zmaj, ki je popil nektar nesmrtnosti, izgubiti glavo. Od takrat po svetu tava brezglavi demon, ki išče odgovore za to strašno kazen, kot jo čuti, nekje diametralno nasproti njega pa njegovo telo, Ketu – seveda brez glave. Bo tako za vedno?
Pomislite na Ganeša. Ga določa glava? Ga ne? Ga?
Smo misli? Ali smo … naš videz? Ste odgovorili z – DA? NE? Preberite knjigo in vaš odnos do enega in drugega, predvsem pa do sebe, ne bo več nikoli enak. Mi smo prepričani, da glavo potrebujemo in da je za nobeno ceno ne želimo izgubiti. Ali z avtorjevimi besedami: "odsekana glava je simbol razsvetljenja."
Kot pravi Ganeš, čaka nas zanimivo vesolje!
“Kaj boste v zgodbah našli vi, si niti ne upam predvidevati. Nikar ne mislite, da vem, kaj bi se moralo zgoditi in kaj je namen teh zgodb. Če bi bilo tako, bi Rahu nehal biti Rahu in ta svet bi izgubil enega od svojih temeljev. Zato – ne vem, res ne vem. Ta knjiga deluje na neki drugi ravni, dotika se nekih drugih rahujevskih mest v nas. ‘Rahu – breztelesni demon’ ni podoben drugim obrednim zgodbam, ker Rahu, pravi breztelesni demon, ni podoben drugim arhetipom, s katerimi prijateljuje džjotiš, znanje o odnosu med človekom in vesoljem. Rahu je drugačen. In zato je ta knjiga drugačna.” -Adrian P. Kezele, 13. 12. 2024, iz avtorjevega spremnega besedila posebej za slovenski prevod
"Obredna zgodba o Rahuju črpa iz starodavnega indijskega mita o začetku časa, o silah dobrega in zla ter njihovem sporu zaradi amrite, napitka nesmrtnosti. Demon Rahu, ki privzema podobo odsekane glave tistega bitja, ki je s prevaro popilo čašo nesmrtnosti, od nekdaj čepi v človekovi naravi. Večino časa je potuhnjen, včasih pa prevzame krmilo. Tedaj se v človeku prebudi nekaj grozljivega, kar ga nadvlada. Prvi del knjige sestavlja sedem s simboliko pretkanih zgodb. V njih Adrian Predrag Kezele pripoveduje, kako Rahu z zlom obsede svoje žrtve: Kralja, Mater, Bojevnika, Trgovca, Svečenika, Madam in Služabnika. Neusmiljeno jih trpinči, dokler iz njih ne izsesa vsega, kar je svetlo. Drugi del sestavljajo Beležke za pogumne, s katerimi Kezele pojasnjuje simboliko zgodb in njihovo sporočilo (učenje), ki se veže na djotiš. Cilj je obredno spoznanje/razsvetljenje, ki omogoči premik k razumevanju Rahuja – glave brez telesa/razuma brez srca." – Maja Črepinšek, Bukla št. 185