Brezčasna umetnost spreminjanja tegob v zmage.
Ovira je pot; Ryan Holiday
»Knjiga za nočno omarico vsakega sedanjega in prihodnjega voditelja na svetu.« – Robert Greene
»Če obstaja kaj takega, kot je žepni vodnik za Jedi viteze, ga imate pred seboj.« – Steven Pressfield
Prodorni Ryan Holiday, avtor v Sloveniji lepo sprejete knjige Ego je naš sovražnik, nas v svojem iskrivem in pronicljivem delu Ovira je pot popelje v svet brezčasne umetnosti spreminjanja stisk in tegob v priložnosti in zmage.
Pogosto se prehitro predamo, čeprav bi lahko že z majhno spremembo pristopa na videz nepremostljivo oviro preobrnili v življenjsko priložnost. Zato nam Holiday predstavi načela filozofije stoikov, ki jih lahko uporabimo v vsaki situaciji, ter pokaže, da nam to, kar kot ovira stoji na naši poti, hkrati ponuja nove, pogosto boljše možnosti.
Če ste pod pritiskom, je morda čas, da se oborožite s pogumom. Če se zaradi izpeljave projekta v zastavljenem roku znajdete v časovni stiski, je pred vami priložnost, da pokažete svojo zavzetost. Če neka blagovna znamka med ljudmi vzbuja kontroverzne odzive, s tem po mnenju Ryana Holidaya kaže tudi potencial, da si pribori publiciteto in prepoznavnost.
Ker nas stoicizem vabi, da stvari vidimo takšne, kakršne so, ga lahko uporabimo pri spoprijemanju s katerokoli težavo. Učinkovitost te več kot dva tisoč let stare metode so dokazali že na mnogih področjih – od Odiseja, ki je moral premagati navidezno nepremostljive ovire, da bi se po desetletju tavanja in preizkušenj vrnil domov k ženi, do izzivov pri oblikovanju prvih iPhonov, ki so bili povsem drugačni od obstoječih mobilnih telefonov.
Filozofija stoikov nam lahko vselej pomaga do boljšega obvladovanja sveta okoli sebe.
V košarico
RYAN HOLIDAY je priznani ameriški motivator, medijski strateg in pisec. Pri devetnajstih je prekinil študij, da bi kot vajenec začel delati pri Robertu Greenu, avtorju vplivnih knjižnih uspešnic. Kasneje je postal svetovalec v nekaterih največjih podjetjih na svetu.
Napisal je devet knjig in ustanovil podjetje Brass Check. Kot strateški svetovalec sodeluje s številnimi avtorji knjižnih uspešnic, med njima sta Neil Strauss in Tony Robbins, s televizijskimi in političnimi voditelji, športnimi trenerji in vrhunskimi športniki. Njegove trženjske modele uporabljajo podjetja, kot so Twitter, YouTube in Google. Živi na majhnem ranču v Teksasu.