Sem profesorica latinskega jezika, diplomirana anglistka – prevajalka in Montessori pedagoginja. Nad Montessori študijem sem bila navdušena zaradi celostnega pogleda na človeka in učenje. Ob prevajanju del Marie Montessori sem spoznavala pomen zgodnjega spontanega in nezavednega učenja zaznavanja. Delo, ki ga opravljam danes, pomaga prav tem avtomatizmom zaznavanja.
Leta pedagoškega dela so mi dala jasno izkusiti, da je dober pedagog predvsem ta, ki zna najti načine, kako snov približati učencu, še posebno tistemu s težavami. Takih je danes veliko. Zakaj nekateri poslušajo, pa ne slišijo? Gledajo, pa ne vidijo? Se učijo, a si ne zapomnijo? Imajo slabo slušno in vidno pozornost, neustrezen prijem pisala, so hiperaktivni, agresivni, občutljivi? Kako jim pomagati do večje samostojnosti?
Pedagoški credo Marie Montessori POMAGAJ, DA NAREDIM SAM! me je vodil v iskanje novih znanj, ki sem jih našla izven naših uradnih izobraževalnih inštitucij. Ta znanja med drugim upoštevajo, da je v stresu učenje ovirano ali celo zavrto in da ima mnogo otrok težave z zaznavanjem. Česar ne zaznam ali ne zaznam dobro, to se naučim le s težavo in nepopolno!
foto: apolonijaklancar.si