fbpx

Matematika steče!

matematika_stee
5 5 5 Product
Redna cena: 25,00 € Vaša cena: 25,00 €
Priročnik z vajami
Hitra dobava, običajno v 1-3 delovnih dneh

Specifikacija

Apolonija Klančar
Mehka vezava
Slovenski

Če boste mame – pa prosim še očetje! – sledili njenim navodilom, bodo tudi vaši otroci doživeli veselje ob pravilno rešeni matematični nalogi.

Matematika steče!; Apolonija Klančar

Zbirka vaj za izgraditev številske predstavljivosti in trdnih temeljev osnovnošolske matematike. Natančno opiše, kako izdelate svoj didaktični material in korake dela z njim. Vsebuje bogat slikovni material. Na koncu najdete osupljive zgodbe iz moje prakse

Za odlične in zanesljive rezultate potrebujemo dober procesor in operacijski sistem ter ustrezne programe. V tem priročniku kratko predstavim operacijski sistem človeškega telesa. Opišem programe za najosnovnejšo matematiko, ki jih lahko uporabite za pomoč otroku pri zapisovanju števil, seštevanju, odštevanju, množenju in deljenju.

Kaj so o knjigi zapisali drugi …

Napredek človeštva je posledica dela človeških rok – in to dobesedno. Otroci si izgradijo osnove matematike samo preko izkušnje dela z rokami. Ne morejo si izgraditi številskih predstav brez dela s konkretnim materialom. Osnova teh predstav je štetje, a ne zgolj besedno. Otrok se mora predmeta dotakniti, ga premakniti in izgovoriti število, ki predstavlja količino predmetov, ki jih prešteva. Apolonija pravi: »Obilno vadimo štetje.« Obilno štetje naj se dogaja že pred računanjem v šoli. Starši, majhni otroci ljubijo štetje!

Naj štejejo krompirje iz kleti; jabolka v skledi; bagre na gradbišču; drevesa v parku in vse, kar jih zanima. Pri usvajanju številskih predstav zelo pomaga, če sprva štejejo samo enake stvari, npr. avtomobile. 13 Matematika steče! Otroku lahko štejete tudi pred spanjem – v vseh jezikih, ki jih znate. Preverjeno deluje! Sodobna nevroznanost potrjuje, da si naši možgani predstavljajo števila na ravni črti, nanizana od leve proti desni. Do tega je prišla tudi Apolonija na osnovi opazovanja otrok. Le da Apolonija to svojo ugotovitev poimenuje 'linearni niz' in 'enota'. Apolonija upošteva, da pri čutenju enote sodeluje celo telo.

Za otroke z učnimi težavami to velja še v večji meri: čutenje mora biti avtomatizirano na telesni ravni. Moje izkušnje učiteljice matematike, inštruktorice in Montessori pedagoginje z 20-letnim stažem potrjujejo, da je pri učenju odraslim ena najtežjih stvari upoštevati otrokov individualni tempo. Vsi vemo, kako pomembno je to, a potrpežljivosti nam vseeno hitro zmanjka. Apolonija poudarja pomen pogostega ponavljanja vaje: to je edini način, da pride do avtomatizacije nove spretnosti. Odrasli se tudi bojimo napak. Ne zavedamo se, da se preko napak največ naučimo. Maria Montessori je napako celo poimenovala 'prijateljica napaka'. V poplavi inštruktorjev in priročnikov je Apolonijina knjiga balzam za mame, ki iščejo pomoč, katere v šolskem sistemu pogosto žal ne dobijo. Apolonija nagovarja tako um kot telo, ki je celo pri poučevanju malčkov premalo upoštevano. Če boste mame – pa prosim še očetje! – sledili njenim navodilom, bodo tudi vaši otroci doživeli veselje ob pravilno rešeni matematični nalogi.

Herta Kobal, učiteljica matematike in Montessori pedagoginja

V košarico

apolonija_klanar.jpg

Sem profesorica latinskega jezika, diplomirana anglistka – prevajalka in Montessori pedagoginja. Nad Montessori študijem sem bila navdušena zaradi celostnega pogleda na človeka in učenje. Ob prevajanju del Marie Montessori sem spoznavala pomen zgodnjega spontanega in nezavednega učenja zaznavanja. Delo, ki ga opravljam danes, pomaga prav tem avtomatizmom zaznavanja.

Leta pedagoškega dela so mi dala jasno izkusiti, da je dober pedagog predvsem ta, ki zna najti načine, kako snov približati učencu, še posebno tistemu s težavami. Takih je danes veliko. Zakaj nekateri poslušajo, pa ne slišijo? Gledajo, pa ne vidijo? Se učijo, a si ne zapomnijo? Imajo slabo slušno in vidno pozornost, neustrezen prijem pisala, so hiperaktivni, agresivni, občutljivi? Kako jim pomagati do večje samostojnosti?

Pedagoški credo Marie Montessori POMAGAJ, DA NAREDIM SAM! me je vodil v iskanje novih znanj, ki sem jih našla izven naših uradnih izobraževalnih inštitucij. Ta znanja med drugim upoštevajo, da je v stresu učenje ovirano ali celo zavrto in da  ima mnogo otrok težave z zaznavanjem. Česar ne zaznam ali ne zaznam dobro, to se naučim le s težavo in nepopolno!

foto: apolonijaklancar.si

Morda bi vas zanimalo še

Rezultati 1 - 8 od 8
Vir prijave

segmentiranje

Name *

Naročite E-novičke
Vsak mesec izžrebamo praktično nagrado.
Od prejemanja obvestil se lahko kadarkoli odjavite.

CHIARA B. d.o.o.
Ježa 90, 1000 Ljubljana
Pokličite nas: 01 534 12 52
Email: prodaja@zalozba-chiara.si