Odrasli se moramo naučiti uzirati otroke na nov, občutljivejši način, jih jemati resno in tudi v njihovem motečem vedenju videti sporočilo.
Od vzgoje do odnosa; Jesper Juul
»Gre za to, da doumemo govorico otrok in jo vzamemo resno, tudi če to pomeni, da mora odrasli spremeniti svoje ravnanje ...«
V tej knjigi s številnimi primeri prikaže, kako lahko otroci in odrasli začnejo iskren dialog, ki je pravzaprav temeljni kamen vzgoje. Jesper Juul pokaže, kaj je pri tem pomembno, kako konkretno in v kakšnih razmerah je mogoče to udejanjiti, koliko vpliva na splošno delovanje posameznika v družbi in kako je spremenil tudi njegovo življenje. Bralec lahko vidi, kako lahko uresničimo kakovosten dialog v tipičnih vsakdanjih konfliktih, kot so jutranje vstajanje, obroki, šola, oblačenje, žepnina, izhodi, odhod v posteljo in podobno ...
Knjiga, ki lahko temeljito spremeni družino in življenje.
Iz vsebine:
- Vzgoja kot tema
Biografsko ozadje
Biti terapevt
Poznavanje samega sebe in osebna odgovornost
Živeti odgovorno
Postavljanje meja samemu sebi
Biti svoboden - biti človek
Prevzemanje odgovornosti
Pretirana odgovornost
Osebni dialog
Dialog med šolo in družino
Dialog v mejnih situacijah
Samozavest in samospoštovanje
Biti ljubljen in težnja po osebni spremembi
Negativni občutki in konfrontacije
Reči ne
Skupaj v jutrišnji svet
Jesper Juul, rojen leta 1948 na Danskem, je predavatelj, družinski terapevt, edukator, supervizor in pisec. Je eden od pomembnih pobudnikov za pedagogiko prihodnosti. Juulova biografija je tako mnogostranska kot njegova pedagogika. S šestnajstimi leti je odšel na morje, delal kot kuhar in natakar, študiral verstva in evropsko zgodovino idej, postal oče in delal z mladostniki. Izobraževanje iz družinske terapije je nadaljeval v Holandiji in v ZDA pri Walterju Kemplerju. Leta 1979 je ustanovil sloviti Kemplerjev inštitut za Skandinavijo, ki ga je nato vodil vse do leta 2004. Razvil je samostojno obliko terapevtike in svetovanja: kratko, intenzivno terapevtsko obravnavo celotne družine in specifično svetovalno prakso, katere izhodišče so naravne socialne kompetence otrokater enakovrednost otrok in odraslih. Zasnoval je tudi mednarodni projekt tako imenovanih družinskih laboratorijev, ki danes delujejo pod okriljem združenja Familylab Association že v več kot dvajsetih državah.
V košarico