Neverjetni učitelji prinaša preizkušene strategije za vodenje razreda, krepitev odnosov in razvoj kompetenc otrok.
Neverjetni učitelji; Carolyn Webster-Stratton
Krepitev socialnih, čustvenih in učnih kompetenc otrok
Neverjetni učitelji je izjemno uporabna knjiga, ki združuje teoretična znanja in praktične pristope za delo z otroki v šolskem in vrtčevskem okolju. Namenjena je učiteljem in vzgojiteljem mlajših otrok, starim od tretjega do osmega leta, ki želijo podpreti celostni razvoj otrok in izboljšati učinkovitost vodenja razreda. Knjiga temelji na preizkušenih principih iz serije programov Neverjetna leta, ki so bili dokazano učinkoviti na mednarodni ravni.
Ključna načela knjige:
- Spodbujanje podpornih odnosov z učenci in starši, ki krepijo zaupanje in sodelovanje.
- Strategije vodenja razreda, utemeljene na raziskavah, ki učiteljem pomagajo učinkovito upravljati razredno dinamiko.
- Individualizacija učnih ciljev, prilagojena potrebam in sposobnostim posameznih otrok.
- Zgodnje vzgojno delo, ki gradi temelje za uspešen akademski in osebni razvoj.
- Razvoj podpornih mrež, ki povezujejo učitelje in starše pri vzgoji in učenju otrok.
Knjiga vključuje elemente praktičnega usposabljanja Neverjetna leta – Vodenje razreda za učitelje in kurikuluma Dinozavrova šola, ki pomaga otrokom razvijati socialne in čustvene veščine ter reševati težave. S konkretnimi primeri in uporabnimi smernicami knjiga zagotavlja podporo učiteljem v vsakdanjem delu in spodbuja njihovo zadovoljstvo pri opravljanju poklica.
Strokovnjaki in učitelji, ki so se udeležili izobraževanj na osnovi teh programov, poročajo o pozitivnih spremembah v razredu in izboljšanju odnosov z otroki in starši. Knjiga je tako nepogrešljiv priročnik za vse, ki si želijo ustvarjati podporno učno okolje in prispevati k boljšemu svetu.
Dr. Carolyn Webster-Stratton je klinična psihologinja in profesorica, ki se posveča raziskovanju učinkovitega vodenja razredov in zdravljenja vedenjskih težav pri otrocih. Je avtorica programov Neverjetna leta, ki so mednarodno priznani kot izjemno uspešni pri podpori staršev, učiteljev in otrok. Za svoje delo je prejela prestižno nagrado ameriškega Nacionalnega inštituta za duševno zdravje.