Za starše, učitelje in terapevte, ki iščete resnično učinkovite načine, kako pomagati otrokom z avtizmom pri učenju.
Pomoč otrokom z avtizmom pri učenju; Bryna Siegel
Otrok z avtizmom ne potrebuje popolnosti. Potrebuje razumevanje – in pristope, ki upoštevajo njegovo edinstvenost. Knjiga Pomoč otrokom z avtizmom pri učenju je temeljni priročnik, ki omogoča poglobljeno razumevanje učnih primanjkljajev otrok z avtizmom ter ponuja učinkovita orodja, kako jih obravnavati glede na njihov edinstveni učni stil.
Gre za delo, ki ne sledi eni metodi, temveč prepleta vedenjski pristop, kognitivno znanost, pedagoška načela in medicinske vpoglede. Avtorica Bryna Siegel, ena vodilnih strokovnjakinj na področju raziskovanja avtizma, na razumljiv in strukturiran način razlaga, kaj pravzaprav pomeni učni primanjkljaj pri avtizmu, kako prepoznati otrokov učni slog, kako izbrati najprimernejši način obravnave, kako se izogniti neučinkovitim metodam in ustvariti učno okolje, ki spodbuja razvoj in samostojnost.
Knjiga je neprecenljivo orodje za vse, ki si želite več kot le splošna navodila. Ponuja praktične smernice, študije primerov in orodja, ki jih lahko takoj vključite v prakso – ne glede na to, ali ste učitelj, terapevt ali ljubeč starš. Upošteva različnost otrok z avtizmom in ne poskuša vseh uvrstiti v enoten sistem. Poudarja pomen sodelovanja med strokovnjaki in starši. Povezuje teorijo z vsakodnevno prakso. Razume, da otrok z avtizmom ni problem – ima pa lahko drugačen način učenja.
»Knjiga Bryne Siegel z naslovom Pomoč otrokom z avtizmom in podnaslovom Primeri obravnave za starše in strokovnjake je razumljivo napisan in s primeri podkrepljen vodnik po učnih primanjkljajih pri avtizmu in načinih iskanja ustreznih metod obravnave glede na otrokov učni stil. Ponuja nam neke vrste diagnostično orodje (ALDI), ki predstavlja seznam učnih primanjkljajev (UPA) in nakazuje otrokov stil učenja (USA), ki predstavljata neke vrste izobraževalno oceno posameznega otroka za nadaljnje učenje in poučevanje. Tako prepoznamo področje, ki otroka z avtizmom pri učenju najbolj ovira, ter načrtujemo strategijo obravnave.« - dr. Bojana Globačnik, iz predgovora slovenske izdaje
»Knjiga predstavlja sintezo kliničnih izkušenj in raziskav, ki so v pomoč pri izvajanju obravnave. Pomagala bo učiteljem, da bodo uspešnejši v razredu, in staršem, da bodo učinkovitejši pri zagovarjanju otrokovih pravic. Knjiga predstavlja neprecenljivo sintezo stanja, v katerem je trenutno znanost na področju avtizma, in nam je v pomoč pri večji učinkovitosti razvoja obravnav.« - Fred R. Volkmar, Univerza Yale, New Haven, Connecticut, iz predgovora