Intelektualno orodje za proaktivne prodajalce: Ključ do uspeha v sodobni direktni prodaji
Direktni marketing | Alojz Gostenčnik, Karmen Kosec
Danes so prodajalci na prodajnih mestih v našem okolju običajno izobraženi in razgledani. Zavedajo se, da je spremljanje odzivnosti različnih medijev ključno za učinkovito vrednotenje množičnega oglaševanja. Prav tako vedo, da so osnovni podatki o pasivnih in aktivnih potencialnih kupcih najdragocenejše premoženje organizacije. Skrb za stranke v času uporabe kupljenih izdelkov ali storitev ter po njihovi uporabi, z vidika poprodajnih aktivnosti, je izjemno pomembna.
Da bi olajšali prehod reaktivnih prodajalcev, reaktivnih prodajalcev/svetovalcev in proaktivnih prodajalcev v uspešne proaktivne prodajalce/svetovalce, ki se bodo lažje spopadali s spremembami, so zanje razvili intelektualno orodje za proaktivne prodajalce/svetovalce. To orodje temelji na teoretičnih izhodiščih in predpostavkah, preverjenih z raziskavo v delniški družbi Relax turizem d.d., ki se ukvarja z organizacijo in izvedbo različnih turističnih storitev, ki jih kupci kupijo največ desetkrat letno.
Neposredna uporabnost tega intelektualnega orodja je omejena, vendar z manjšimi prilagoditvami postane uporabno v skoraj vseh pridobitnih organizacijah, ki imajo mrežo lastnih, franšiznih ali drugače organiziranih prodajnih mest z izdelki/storitvami v vrednosti do nekaj tisoč evrov.
Knjiga je znanstvena monografija, ki ponuja pomembne praktične prispevke k razumevanju načrtne direktne prodaje kot ključne aktivnosti direktnega marketinga. Poudarja teoretične in empirične vidike intelektualnega orodja za proaktivne prodajalce/svetovalce, razvitega v poslovnem sistemu Relax.
Avtorja Alojz Gostenčnik in Karmen Kosec sta člana uprave Relax d.d. in Relax turizem d.d., največjega slovenskega organizatorja počitnic, preko katerega letno na počitnice odide več kot 160.000 slovenskih gostov. Imata dolgoletne izkušnje na področju turizma in direktne prodaje.