Keiko Furukura je ženska, ki s svojo samosvojostjo kljubuje družbenim pričakovanjem. Navdihujoča zgodba o iskanju lastne vrednosti in sreče.
Ženska iz samopostrežne trgovine; Sayaka Murata
Ta knjiga je nepozaben portret sodobne japonske družbe, ki odpira vprašanja identitete, prilagajanja in individualne svobode. Glavna junakinja Keiko Furukura je nenavadna 36-letna ženska, ki dela v tokijski samopostrežni trgovini. Čeprav je s svojim življenjem povsem zadovoljna, njeno okolje tega ne razume. Njeni družina in prijatelji jo neprestano nagovarjajo, naj si "uredi" življenje: naj se poroči, si ustvari kariero in sledi konvencionalnim družbenim normam.
Keiko je v svetu samopostrežne trgovine našla svoj smisel, saj delo zanjo prinaša jasnost in stabilnost. Vendar pa se sčasoma začne soočati z vprašanji o lastni vrednosti v družbi, ki ceni produktivnost in konformizem. Koliko je vredna ženska, ki ne izpolnjuje pričakovanj okolice? Je prilagajanje normam vedno odgovor?
Sayaka Murata v tem duhovitem, hkrati pa presunljivem romanu mojstrsko prepleta čustvene in družbene teme. Z ostrim, ironičnim pogledom raziskuje sodobno delovno kulturo, vprašanja spolov in vloge posameznika v družbi. Roman ni le oda Keikini samosvojosti, temveč tudi poziv k preizpraševanju lastnih pričakovanj in vrednot.
Ženska iz samopostrežne trgovine je mednarodna uspešnica, ki je bila prevedena v več kot 30 jezikov in prodana v več kot milijon in pol izvodih. S svojo toplino, humorjem in iskrenostjo nagovarja bralce po vsem svetu, ki v Keikini zgodbi prepoznavajo drobce sebe.
Sayaka Murata (rojena leta 1979 v Inzaiju na Japonskem) je ena najbolj cenjenih sodobnih japonskih pisateljic. Za svoje delo je prejela številne nagrade, med njimi prestižno Akutagawovo nagrado. Njeni romani se pogosto posvečajo vprašanjem družbene vključenosti, identitete in nekonvencionalnosti. Ženska iz samopostrežne trgovine je njen deseti roman, ki temelji na lastnih dolgoletnih izkušnjah dela v trgovini.