fbpx

Trening reševanja konfliktov na delovnem mestu

6. in 20. oktobra bo prvič izveden dvodnevni

Trening reševanja konfliktov na delovnem mestu,

ki smo ga razvijali in izpopolnjevali sedem let.

 

V medosebnih odnosih žal ne teče vedno vse kot bi si želeli. Konflikti so tiste situacije zaradi katerih lahko vse (tudi posel) zastane, če pa jih uspešno rešimo, se odnosi poglobijo in delo pridobi na kakovosti.

Z veščinami, ki se jih boste naučili na Treningu, boste konflikte povsem obvladali. 

Na Treningu se boste naučili tudi manj znanih veščin, kako preprečevati konflikte, kako pravilno reagirati in komunicirati, ko do njih pride.

Praktično vrednost Treninga, poleg jasnih demonstracij, prinaša predstavitev petnajst najpogostejših vedenjskih vzorcev težavnih ljudi, ki jih vsakodnevno srečujemo v praksi. S pomočjo teh primerov se boste naučili štirih najpomembneših korakov pri reševanju konfliktov – analizirati situacijo, umiriti situacijo, poiskati pravo rešitev in pravilno komunicirati.

 

_________________


»Ker je izvedba seminarja tako vsebinsko, kot strokovno presegla moja pričakovanja, bi priporočala udeležbo vsem vodstvenim delavcem ....!«

Mojca Vrbančič, BANKART d.o.o.

_________________

  

Iz programa 1. dan:

  • Kako nastane konflikt?
  • Od problemov do konfliktov.
  • Tehnike za reševanje problemov.
  • Učinkovite komunikacijske veščine.
  • Tehnike ohranjanja sodelovanja.
  • Vzpostavljanje stika v konfliktnih situacijah.
  • Aktivno izražanje in poslušanje.
  • Pristopi, s katerimi ohranimo mirnost v konfliktu.
  • Kako pridobimo vpogled v situacijo (tehnika odmika, tehnika štirih stolov).
  • Vodenje pogovora (struktura pogovora, priprava, uvod, vodenje pogovora, zaključek).
  • Upravljanje konfliktov na organizacijski ravni.

 

Iz programa 2. dan:

  • Znaki, da smo se zapletli v konflikt (čustveni, telesni, miselni, vedenjski).
  • Faze izpletanja iz konflikta (telesno, miselno, besedno, dogovori oz. poslovni instrumenti).
  • Soočanje s težavnimi izzivi - primeri iz prakse (definicija težave, vzroki in rešitev posameznih vedenjskih težav – primeri iz prakse)
    • Preveč uradni sodelavci (vaje)
    • Preveč tihi sodelavci (vaje)
    • Jamrajoči sodelavci (vaje)
    • Leni sodelavci (vaje)
    • Mevžasti, neodločni sodelavci (vaje)
    • Širokoustni sodelavci (vaje)
    • Od sodelavca do vodje (vaje)
    • g. Merjasec (vaje)
    • ga. Grizoldina (vaje)
    • ga. Potrebuješ (vaje)
    • Izogibalec (vaje)
    • Egomanijak (vaje)

Izkoristite naše 26-letne izkušnje s področja organizacijske psihologije in poslovne komunikacije in se prijavite še danes:

  • prek interneta, tako da izpolnite spodnjo prijavnico,
  • po telefonu: pokličite nas na (01) 430 17 87 ali 041 360 069,
  • z e-pošto: pošljite nam e-sporočilo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 

Mnenja naših udeležencev:

"… učinkovit način za obvladovanje konfliktov in njihovo reševanje."

Mojca Balanč, vodja prodaje in trženja, AH Real d.o.o.



"Zelo koristno, praktično, razumljivo in jedrnato."

Matic Kadliček, kadrovski psiholog, Trgotur, d.o.o.

 

"... konkretne rešitve kako ravnati v konfliktnih situacijah s podrejenimi."

Darko Rozman, vodja odvoza, Saubermacher – Komunala d.o.o.

 

» … zelo dobro pripravljena, strokovno in s primeri podprta delavnica.«

Brane Rozman, tehnični vodja, Schaeferrolls, d.o.o.

 

"Vse, kar sem slišala o vas, da ste strokovni, kvalitetni, ciljno orientirani in odlični poznavalci HR, resnično drži..."

Mateja Posedi,  Summit Leasing Slovenija d.o.o.

 

Trening vodi:

Snežana Kragelj, univ. dipl. pedagog, andragog, Master Coach NLP, že 15 let svetuje na področju poslovne komunikacije in medosebnih delovnih odnosov v podjetjih.
Kot poslovni coach pomaga posameznikom razviti tiste lastnosti in veščine, ki so potrebne za učinkovitejše opravljanje dela in za vzpostavljanje konstruktivnih medosebnih odnosov in delovnega vzdušja. Je poslovni trener (coach) direktorjev, vodstvenih in strokovnih kadrov srednjih in večjih podjetij.

V podjetjih vodi delavnice za zaposlene s področja vodenja in motiviranja, prepoznavanja in upravljanja s stresom, konstruktivne, avtentične komunikacije, izboljšanja medosebnih odnosov na delovnem mestu, reševanja konfliktov, upravljanja težavnejših sodelavcev ….

Kot članica ekspertnih skupin sodeluje pri večjih mednarodnih projektih povezanih z zmanjševanjem stresa na delovnem mestu, odpravljanju njegovih škodljivih posledic, zmanjševanju nasilja v medosebnih odnosih.

 

Na delavnici boste prejeli izvod Najboljše poslovne knjige leta 2015 - Delo s teboj me ubija:

Komisija Združenja Manager in GZS je v okviru 31. slovenskega knjižnega sejma že tretje leto zapored izbrala Najboljšo poslovno knjigo leta. Na podlagi pregleda novejših izdaj knjig, ki so bile razstavljene na knjižnem sejmu, je komisija za Najboljšo poslovno knjigo leta 2015 izbrala Delo s teboj me ubija, Katherine Crowley in Kathi Elster.

Knjiga nagovarja vse zaposlene ljudi - od vodilnih in menedžerjev do zaposlenih na vseh položajih - in jih s pomočjo primerov uči, kako se izstopiti iz težavnih situacij na delovnem mestu. Vsebuje neprecenljive informacije o ljudeh, ki na delovnem mestu povzročajo skoraj vse  - od rešljivih delovnih zapletov pa vse tja do osebnega pekla.

Ker so prav odnosi na delovnem mestu najpogostejši vzrok za stres, boste s pomočjo vrhunskega priročnikaDelo s teboj me ubija prejeli razumljive in uporabne odgovore na vse težavne vrste odnosov - in tiste še težavnejše in se najpomembnejše - naučili se boste izpletanja iz takšnih odnosov.

S pomočo knjižne uspešnice boste:

  • znali prepoznati situacijo in jo preučili,
  • analizirali vedenje vašega težavnega šefa /sodelavca,
  • analizirali svoje vedenje,
  • prilagodili svoje vedenje situaciji, tako, da boste z odnosom na koncu zadovoljni.

Knjiga Delo s teboj me ubija je ena tistih, ki jih enostavno morate imeti na vaši knjižni polici.

Kdaj in kje?

6.10. in 20.10.2016 ob 9.00-16.00. Ambient Hotel, Aškerčeva 61, 1230 Domžale.

 

Kotizacija:

Kotizacija za udeležbo na dvodnevnem treningu je 466,00 € (DDV-ja ne zaračunavamo). V ceno je vključena mapa z gradivom, prigrizki in napitki med treningom.

 

Pogoji in način plačila:

  • Kotizacijo poravnajte na transakcijski račun podjetja Kragelj & Kragelj, odprt pri Banki Koper, d. d., številka 10100 - 0052966554. Kot sklic navedite davčno številko plačnika. Račun vam bomo poslali po koncu delavnice. Kotizacijo je potrebno poravnati najmanj tri dni pred začetkom programa. V kolikor potebujete predračun, nam prosimo, to sporočite. Plačilo je pogoj za udeležbo.
  • Možnost  plačila na 2 obroka za fizične osebe. Prvi obrok se poravna tri dni pred začetkom programa.
  • Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo.

 

 

Veselim se srečanja z vami,

 

Snežana Kragelj,

univ. dipl. pedagog, andragog,

Master Coach NLP,

 

 

P.S. Prijavite se na delavnico že danes, saj vam bodo veščine obvladovanja konfliktov koristile v prav vseh aspektih življenja. Prijavnica.Tel: 01 430 17 87

Vaš E-mail: *
Vir prijave:

Name: *
Naročite E-novičke
Vsak mesec izžrebamo praktično nagrado.
Od prejemanja obvestil se lahko kadarkoli odjavite.
S prijavo na e-novice se strinjam s Splošnimi pogoji poslovanja in Politiko varovanja osebnih podatkov.

CHIARA B. d.o.o.
Ježa 90, 1000 Ljubljana
Pokličite nas: 01 534 12 52
Email: prodaja@zalozba-chiara.si

Želite knjige kupovati ceneje!

... in biti obveščeni o novostih in akcijskih ponudbah?!

Prijavite se v e-novičke založbe Chiara

Vaš E-mail:

x

© Založba Chiara. Vse pravice pridržane. izvedba ideArt